♥ ♥ ♥ welcome to nursyakira rahman official blog . my world my life my style =) thank you ♥ ♥ ♥

Friday, May 6, 2011

pengorbanan =)

td mse aku ngah mkn , aku terpndg satu family nie .
sayu ati aku tgk ank2 die . ibunye tlah meninggal dunie sbb kanser payudara ,
jd tinggal la seorg ayah menjage ank2 yg  msih kecil . yg sulung mungkin baru darjah 5 .
yg pling buat aku sedih yla , kesungguhan ayh pd anknye ,
dengan tangan gigil2 , tiupkan mknan anknye da suapkan pd anknye .
ya ALLAH , betape mulienya ati ayh itu . mungkin pde korg tu smue perkare biase tp pd aku tak sbb aku tak pernah nmpk ayh penyayang mcm tu .
kesian pd ank2 nye , ibu tlah meninggal dan hanye mempunyai seorg ayh yg agk berusie ..
dari situ , membuatkan aku sedar bhawe pengorbanan ayh dan ibu amat beerti dalm idup ank2 ..
mungkin kdg2 kite pernah gram ngan mereka tp dlu kite lg slalu buat mereka .. 
HARGAI SGT2 JASA MEREKA =)

No comments:

Post a Comment