♥ ♥ ♥ welcome to nursyakira rahman official blog . my world my life my style =) thank you ♥ ♥ ♥

Monday, May 9, 2011

dugaan . again =(

ari nie dugaan dtg lg . semakin ari semakin bertambah dugaan yg KAU berikan pade ku . aku trime YA ALLAH tp sampi satu mse aku xsanggup utk hadapi smue nie . skang keadaan da xmcm dlu .
aku rindukan gelak tawa family aku . kebahagiaan yg dlu aku slalu rasai . smue tu ilang dan mungkin tak kan pernah kembali . terlalu berat YA ALLAH dugaan ini . ari nie aku start exam mid year . xtahu la aku bole jwab atau tidak . fikiran aku bercelaru sgt2 ..  rse nk sgt peluk papa dan mama tp mereke sekarang .....
yg ade bersame aku hanye la kesedihan dan kesunyian .. terase perit sgt hidup aku skang nie . aku nk mcm family lain . gelak tawa bersame tp entah la .. mungkin smue tu hanye tinggal mimpi .. skang aku akn cube utk truskan idup aku walaupon kdg2 aku rebah xmampu tempuh semue nie . insya'allah aku berharap smue ini akn mempunyai hikmah yg mampu mengubah segalanya .. kwan2 , doakan smoge aku dpt melalui smue ini dengn redha dan tabah ..

No comments:

Post a Comment